فہرست کتب روحانی خزائن حضرت مسیح موعود مرزا غلام احمد قادیانی علیہ السلام
دوسرے فارمیٹ میں لسٹ یہاں بھی ہے
نمبر شمار | نام کتاب | نام انگریزی | سن اشاعت | روحانی خزائن جلد | مختصر تعارف |
---|---|---|---|---|---|
1 | براہین احمدیہ حصہ اول | Baraheen e Ahmadiyya | 1880 | 1 | اسلام کی صداقت کے 300 دلائل |
2 | براہین احمدیہ حصہ دوم | Baraheen e Ahmadiyya | 1880 | 1 | اسلام کی صداقت کے 300 دلائل |
3 | براہین احمدیہ حصہ سوم | Baraheen e Ahmadiyya | 1882 | 1 | اسلام کی صداقت کے 300 دلائل |
4 | براہین احمدیہ حصہ چہارم | Baraheen e Ahmadiyya | 1884 | 1 | اسلام کی صداقت کے 300 دلائل |
5 | پرانی تحریریں | Purani Tehreeren | 1879 | 2 | مطلوب |
6 | سرمہ چشمہ آریہ | Surma Chashma Arya | 1886 | 2 | مطلوب |
7 | شحنہء حق | Shahnae Haq | 1887 | 2 | مطلوب |
8 | سبز اشتہار | Sabz Ishtihar | 1888 | 2 | مطلوب |
9 | فتح اسلام | Fathe Islam | 1891 | 3 | مطلوب |
10 | توضیح مرام | Taozehe Maram | 1891 | 3 | مطلوب |
11 | ازالہء اوہام | Azalae Aoham | 1891 | 3 | مطلوب |
12 | الحق مباحثہ لدھیانہ | Alhaq Mubahsa Ludhyana | 1891 جولائی | 4 | مباحثہ مابین حضرت مسیح موعود علیہ السلام و محمد حسین بٹالوی صاحب |
13 | الحق مباحثہ دہلی | Alhaq Mubahsa Dehli | 1891 اکتوبر | 4 | مباحثہ مابین حضرت مسیح موعود علیہ السلام و مولوی محمد بشیر صاحب سہسوانی ثم بھوپالی |
14 | آسمانی فیصلہ | Asmani Faisla | 1892 جنوری | 4 | مطلوب |
15 | نشان آسمانی۔ شہادت الملہمین | Nishane Asmani | 1892 جون | 4 | مطلوب |
16 | ایک عیسائی کے تین سوال اور انکے جواب | Ek esai kay teen sawal aor inke jawab | 1889 جون | 4 | ایک عیسائی کے چار سوالوں کے جواب |
17 | آئینہ کمالات اسلام ۔ دافع الوساوس | Aenae Kamalate Islam . Dafiul Wasawas | 1892 | 5 | عربی حصہ 1893 میں لکھا گیا |
18 | برکات الدعاء | Barkatuddua | 1893 اپریل | 6 | مطلوب |
19 | حجۃ الاسلام | Hujjatul Islam | 1893 مئی | 6 | مطلوب |
20 | سچائی کا اظہار | Sachai Ka Izhar | 1893 مئی | 6 | مطلوب |
21 | جنگ مقدس | Jange Muqaddas | 1893 | 6 | حضرت مسیح موعود علیہ السلام کا عیسائی سے مباحثہ جو 22 مئی سے 5 جون تک جاری رہا |
22 | شہادت القرآن | Shahadatul Quran | 1893 جولائی | 6 | مطلوب |
23 | تحفہء بغداد | Tohfae Baghdad | 1893 | 7 | مطلوب |
24 | کرامات الصادقین | Karamatussadiqen | 1893 مارچ | 7 | محمد حسین بٹالوی وغیرھم کے مقابلہ کے لیے عربی قصیدے اور نثر پر مشتمل |
25 | حمامۃ البشریٰ | Hamamatul Bushra | 1893 اگست | 7 | مکہ مکرمہ میں تبلیغ کے لیے اپنے دعویٰ جات پر مشتمل تبلیغی کتاب۔ اشاعت فروری 1894 |
26 | نورالحق حصہ اول | Noorul Haq Hissa Awwal | 1894فروری | 8 | پادری عماد الدین کی کتاب توزین الاقوال کے جواب میں عربی کتاب چیلنج کے طور پر مرتد مولوی پادریوں کے لیے لکھی |
27 | نورالحق حصہ دوم | Noorul Haq Hissa Dom | 1894 اپریل | 8 | پادری عماد الدین کی کتاب توزین الاقوال کے جواب میں عربی کتاب چیلنج کے طور پر مرتد مولوی پادریوں کے لیے لکھی |
28 | اتمام الحجہ | Itmamul Hujjah | 1894 جون | 8 | وفات مسیح کے موضوع پر مولوی رسل بابا امرتسری پر اتمام حجت کرنے کے لیے لکھی گئی |
29 | سر الخلافہ | Sirrul Khilafah | 1894 جولائی | 8 | مسئلہ خلافت و امامت مابین شیعہ سنی پر فیصلہ کن بحث ۔ دعویٰ مہدویت کے دلائل |
30 | انوار الاسلام | Anwarul Islam | 1895 پانچ ستمبر | 9 | عبد اللہ آتھم پیشگوئی کی شرط کی وجہ سے 15 ماہ کے اندر نہ مرا اس پر جو مخالفت ہوئی اس کے جواب میں لکھی گئی۔ |
31 | منن الرحمٰن | Mananur Rahman | 1895 | 9 | عربی زبانوں کی ماں اور مکہ زمینوں کی ماں ہے ۔ اشاعت جون 1915 |
32 | ضیاء الحق | Ziaul Haq | 1895 مئی | 9 | مطلوب |
33 | نورالقرآن نمبر 1 | Nurul Haq Number 1 | 1895 جون جولائی اگست | 9 | قرآن کے معارف اور زندگی میں اس کی راہنمائی پر شروع کیا گیا ماہوار رسالہ |
34 | نورالقرآن نمبر2 | Nurul Haq Number 2 | 1895 ستمبر اکتوبر نومبر دسمبر | 9 | قرآن کے معارف اور زندگی میں اس کی راہنمائی پر شروع کیا گیا ماہوار رسالہ |
35 | معیار المذاہب | Miyarul Mazahab | 1895 | 9 | فطری معیار کے لحاظ سے مختف مزاہب کا مقابلہ |
36 | آریہ دھرم | Arya Dharam | 1895 | 10 | آریوں کے رسول اللہ ﷺ پر اعتراضات کے جواب میں۔ پنڈت دیانند کے مسئلہ نیوگ پر جرح |
37 | ست بچن | Sat Bachan | 1895 | 10 | پنڈت دیانند آریہ کے بابا گرو نانک پر اعتراضات کا رد |
38 | اسلامی اصول کی فلاسفی | Islami Usoolon Ki filasfi | 1896 دسمبر | 10 | موازنہ مذاہب کے جلسہ میں اسلام کی حقانیت پر کی گئی تقریر (مضمون) جو سب پر بالا رہا |
39 | انجام آتھم | Anjame Atham | 1986 جولائی | 11 | 27 جولائی 1896 کو عبد اللہ آتھم کی وفات پر تحریر فرمائی |
40 | سراج منیر | Siraj Muneer | 1897 مئی | 12 | اس میں حضرت مسیح موعود علیہ السلام نے اپنی 37 پیشگوئیوں کا ذکر فرمایا۔ خصوصاً پنڈت لیکھرام اور آتھم |
41 | استفتاء | Istafta | 1897 12 مئی | 12 | آریہ کے الزام کے جواب میں کہ لیکھرام حضرت مسیح موعود علیہ السلام کی سازش سے قتل ہوا |
42 | حجۃ اللہ | Hujjatullah | مئی 1897 | 12 | مولوی عبد الحق غزنوی اور شیخ نجفی کے لیے ہجت قائم کی ۔ 17 مارچ 1997 کو شروع اور 26 مئی 1897 کو مکمل ہوا |
43 | تحفہ قیصریہ | Tohfae Qaisria | 1897 25 مئی | 12 | ملکہ وکٹوریہ کی ڈائمنڈ جوبلی پر اسے دعوت اسلام |
44 | محمود کی آمین | Mahmood Ki Amen | جون 1897 | 12 | حضرت خلیفۃ المسیح الثانی مرزا محمود احمد رضی اللہ عنہ کی ختم قرآن کی تقریب پر منظوم آمین |
45 | سرا ج الدین عیسائی کے چار سوالوں کے جواب | Sirajudden Esai k Char sawalon k jawab | 1897 22 جون | 12 | سرا ج الدین عیسائی کے چار سوالوں کے جواب |
46 | کتاب البریہ | Kitabul Bariyya | 1898 24 جنوری | 13 | پادری ہنری مارٹن کلارک کے مقدمہ قتل کے بعد تصنیف فرمائی۔ حضرت عیسیٰ علیہ السلام کے بارے میں سخت زبانی کی وجوہات۔ عبد اللہ آتھم کی وفات ایک عظیم نشان |
47 | البلاغ۔ فریاد درد | Albalag / Faryade Dard | 1898 مئی | 13 | 1897 میں ایک عیسائی احمد شاہ کی توہین آمیز امہات المومنین کے جواب میں لکھی گئی ۔ عام اشاعت ا1922 میں |
48 | ضرورۃ الامام | Zarooratul Imam | 1897 ستمبر | 13 | امام زمانہ کون ہوتا ہے اور باقی ملہم زمانہ سے کیسے ممتاز ہوتا ہے ۔ ایک اجتہادی غلطی کا ازالہ |
49 | نجم الھدیٰ | Najmul Huda | 1898 | 14 | مطلوب |
50 | راز حقیقت | Raze Haqeeqat | 1898 | 14 | مطلوب |
51 | کشف الغطاء | Kashful Gita | 1898 | 14 | مطلوب |
52 | ایام الصلح | Ayyame Sulha | 1898 | 14 | مطلوب |
53 | حقیقت المہدی | Haqeeqatul Mahdi | 1898 | 14 | مطلوب |
54 | مسیح ہندوستان میں | Maseeh Hindustan Men | 1899 اپریل | 15 | عام اشاعت پہلی بار 20 نومبر 1908 ۔ کسر صلیب حضرت مسیح علیہ السلام کی وفات اور کشمیر میں آنے کا ثبوت |
55 | ستارہ قیصریہ | Sitara Qaisriya | 1899 24 اگست | 15 | حکومت کے انصاف کی تعریف ۔ صلیبی عقیدہ کا رد اور دعویٰ مسیحیت |
56 | تریاق القلوب | Taryaqul Qulum | 1899 جولائی | 15 | بابو الٰہی بخش اکاؤنٹنٹ کے جواب میں ۔ جماعت کا نام مسلمان فرقہ احمدیہ۔ اس کی سن اشاعت 1902 نہیں بلکہ 1899 ہے |
57 | تحفہ غزنویہ | Tohfae Gaznavia | 1900 | 15 | مولوی عبدالحق غزنوی کے اشتہار کے جواب میں۔ اشاعت 3 اکتوبر 1902 |
58 | روئیداد جلسہ دعاء | Roedad Jalsa Dua | 1900 2 فروری | 15 | سرکار برطانیہ کی کامیابی کے لیے دعا۔ سورۃ الناس کی تفسیر اور حکام وقت |
59 | خطبہء الہامیہ | Khutbae Ilhamia | 1900 11 اپریل | 16 | عید الاضحیٰ کے موقع پر دیا گیا عربی خطبہ ۔ |
60 | لجۃ النور | Lujjatunoor | 1900 | 16 | یہ کتاب مسلم ممالک جیسے مصر شام وغیرہ کے مسلمانوں کو مکتوب کے رنگ میں لکھی |
61 | گورنمنٹ انگریزی اور جہاد | Government angrezi aor jihad | 1900 22 مئی | 17 | قرآن و حدیث کی رو سے جہاد کی حقیقت۔ مہدی کی حقیقت ۔ |
62 | تحفہ گولڑویہ | Tohfa Golarvia | 1900 اگست | 17 | سجادہ نشینوں کو 1896 میں دعوت فکر دی ۔ مسیح محمدی کا امت میں سے ظاہر ہونا ثبوت۔ شائع 1902 میں ہوئی |
63 | اربعین | Arbaeen | 1900 23 جولائی | 17 | مخالفین پر اتمام حجت کے لیے اشتہارات۔ 4 دسمبر 1900 میںاربعین 4 شائع ہوئی |
64 | اعجاز المسیح | Ejazul Maseeh | 1901 23 فروری | 18 | سورۃ فاتحہ کی تفسیر پیر مہر علی شاہ صاحب وغیرھم پر اتمام حجت کے لیے |
65 | ایک غلطی کا ازالہ | Ek galati ka azala | 1901 5 نومبر | 18 | حضرت مسیح موعود علیہ السلام نے اپنی نبوت کی اس میں وضاحت کی ہے ۔ اور اس کے بعد والی کتب میں واضح طور پر اپنے نبی ہونے کو بیان کیا کرتے تھے۔ |
66 | دافع البلاء و معیار اھل الاصطفاء | Dafiul bala | اپریل 1902 | 18 | پنجاب میں طاعون کا زور اور حضرت مسیح موعود علیہ السلام کے الہامات۔ طاعون ایک نشان |
67 | الھدیٰ | Alhuda | 1902 12 جون | 18 | شام اور مصر وغیرہ کے علماء کو دعوت حق |
68 | نزول المسیح | Nazulul Maseeh | 1902 | 18 | ایڈیٹر پیسہ اخبار لاہور نے قادیان کے طاعون سے محفوظ رہنے کے بارے میں جھوٹی خبریں دیں اس کے رد میں لکھا۔سیف چشتیائی کاجواب لکھا اور حسین سے افضل ہونے کے دلائل۔ 25 اگست 1909 پہلی بار اشاعت |
69 | گناہ سے نجات کیوں کر مل سکتی ہے | Gunah se nijat kun kar mil sakti he | 1902 جنوری | 18 | ریویو آف ریلیجنز کے پہلے شمارہ میں حضرت مسیح موعود علیہ السلام کا مضمون |
70 | عصمت انبیاء علیہم السلام | Asmate anbia alaihimussalam | 1902 مئی | 18 | نجات کس طرح مل سکتی ہے اور کی حقیقی فلاسفی کیا ہے ؟ ریویو آف ریلیجنز میں مضمون |
71 | کشتی نوح ۔ دعوۃ الایمان ۔ تقویۃ الایمان | Kashtie Nooh | 1902 5 اکتوبر | 19 | حضور علیہ السلام کے 6 فروری 1898 کے خواب جو طاعون کے بارے میں تھا۔ 1902 میں طاعون کے زور کے وقت طاعون کا ٹیکہ لگانے سے انکار اور نشان آسمانی |
72 | تحفۃ الندوہ | Tohfatunnadwa | 1902 6 اکتوبر | 19 | اہل ندوہ کو دعوت حق۔ قرآن کو حکم بنانا اور مسیح موعود ہونے کے دلائل ۔ رسالہ قطع الوتین ندوہ کا جواب |
73 | اعجاز احمدی | Ejaze Ahmadi | 1902 15 نومبر | 19 | مد ضلع امرتسر میں ایک صاحب کے احمدی ہونے پر ثناء اللہ امرتسری سے مولوی سرور شاہ صاحب کا مناظرہ 30 اکتوبر 1902 کو ہوا۔ اس میں مولوی ثناء اللہ امرتسری کے جھوٹ کا جواب دیا۔ 1922 میں ثناء اللہ کا شہادت المرزا کا ڈرامااور جواب کمالات احمدیہ |
74 | ریویو مباحثہ چکڑالوی و بٹالوی | Review Mubahasa Chakralwai | 1902 نومبر | 19 | محمد حسین بٹالوی اور عبد اللہ چکڑالوی کے درمیان حدیث کی ہجت پر مناظرہ ہوا حضرت مسیح موعود علیہ السلام نے اس پر تبصرہ فرمایا۔ |
75 | مواھب الرحٰمن | Moahaburrahman | 1903 جنوری | 19 | مصری جریدہ اللواء کے ایڈیٹر کمال پاشا صاحب کے ترک اسباب طاعون کے ٹیکہ نہ لگوانے پر کے الزام کا جواب |
76 | نسیم دعوت | Naseeme Dawat | 1903 28 فروری | 19 | قادیان کے آریوں کے اعتراضات کے جواب میں۔ مزہب بدلنے کے لیے کتنی تحقیق ضروری ہے |
77 | سناتن دھرم | Snatan Dharam | 1903 1 8 مارچ | 19 | پنڈت رام بھجدت کے نیوگ کے حق میں بیان کا جواب |
78 | تزکرۃ الشہادتین | 1903 | 20 | حضرت صاحبزادہ عبداللطیف شہید کی افغانستان میں شہادت پر۔ یہ تین حصوں پر مشتمل | |
79 | سیرۃ ابدال | 1903 دسمبر | 20 | یہ علامات المقربین کا ہی تسلسل ہے۔ عربی زبان کا شاہکار | |
80 | لیکچر لاہو | 1904 3 ستمبر | 20 | اسلام اور اس ملک کے دوسرے مزاہب۔ حضرت مسیح موعود علیہ السلام کا ایک لیکچر | |
81 | اسلام ۔ لیکچر سیالکوٹ | 1904 2 نومبر | 20 | اسلا م اور دوسرے مزاہب کا موازنہ | |
82 | لیکچر لدھیانہ | 1905 4 نومبر | 20 | حضرت مسیح موعود علیہ السلام کا لیکچر لدھیانہ ۔ سلسلہ احمدیہ کو مخالفین نے مٹانے کی سر توڑ کوشش کی لیکن یہ ترقی کرتا گیا۔ | |
83 | رسالہ الوصیت | 1905 دسمبر | 20 | اپنی وفات کے قریب ہونے کے متعلق مختلف الہامات کا زکر فرمایا۔ اللہ کی دوقردتیں یعنی نبوت اور خلافت | |
84 | چشمہ مسیحی | 1906 مارچ | 20 | بریلی کے ایک مسلمان کی ترغیب پر عیسائیوں کی مشہور کتاب ینابیع الاسلام کا جواب ۔ قرآن پچھلی کتابوں سے چوری ہوا کا جواب۔ | |
85 | تجلیات الٰہیہ | 1906 مارچ | 20 | پہلی بار 1922 میں شائع ہوا۔ پانچ دہشت ناک زلزلوں کی پیشگوئی | |
86 | قادیان کے آریہ اور ہم | 1907 جنوری | 20 | قادیان کے بیسیوں ہندو حضرت مسیح موعود علیہ السلام کی پیشگوئیوں کے گواہ تھے۔ انہوں نے ایک اخبار میں انکار شائع کیا اس کے جواب میں یہ تحریر فرمائی | |
87 | احمدی اور غیر احمدی میں کیا فرق ہے | 1905 27 دسمبر | 20 | اعلیٰ حضرت حجۃ اللہ مسیح موعود علیہ الصلوٰۃ والسلام کی ایک تقریر۔ کیا احمدی اور غیر احمدی میں صرف وفات مسیح کا فرق ہے | |
88 | براہین احمدیہ حصہ پنجم | 1908 15 اکتوبر | 21 | سچے مزہب کی پہچان اور ثبوت کے دلائل۔ 1905 میں لکھنی شروع فرمائی | |
89 | حقیقۃ الوحی | 1907 30 اپریل | 22 | دہریت اور مادیت پرستوں کے ثابت کیا کہ اسلام ہی اب زندہ مزہب ہے جس ثبوت تازہ وحی و الہام وروءیا ہیں۔ | |
90 | ضمیمہ حقیقۃ الوحی الاستفتاء | 1907 30 اپریل | 22 | علماء اسلام سے استفتاء | |
91 | قصیدہ عربی | 1907 30 اپریل | 22 | مطلوب | |
92 | چشمہء معرفت | 1905 15 مئی | 23 | آریوں کے مزہبی جلسہ کے موقع پر اسلام کے خلاف بد زبانی کے بارے میں۔ آریہ دھرم کے رد میں بھی ہے | |
93 | پیغام صلح | 1908 21 جون | 23 | یہ مضمون 21 جون 1907 کو پنجاب یونیورسٹی کے حال میں پڑھا گیا ۔ ہندو مسلم اتحاد کے لیے |